Jakie filmy Marka uważacie za najlepsze?
Oto moje Top5:
1. Dzień świra
2. Dom wariatów
3. Nic śmiesznego
4. Wszyscy jesteśmy Chrystusami
5. Porno
1. Wszyscy jestesmy Chrustuasmi...
i to chyba koniec uwazam ten film za arcydzieło jakiego polskie filmy jeszcze nie widziały.
Dla mnie pierwsza trójca: Dzień świra, Porno, Dom wariatów.
Dzizas k... mógłbym się tak zachwycać, ale przypieprzyłem się w skrzynkę i muszę odpocząć... i nie chcę trajkotać, jak tępe raszple z drutu, bo to się niepotrzebnie pasek ciąnie, taaa, ciągnie! Ale czasem lepiej, jak gumkę ciach i się ciągnie, bo wtedy skarpetka bezuciskowa, bezuciskowa skarpetka zdrowa... i to może odmiana losu jakaś... bo niby czego to jest odmiana? jakiego słowa!.. to... -"em"? jem, ci zupa stygnie, na listy, pomidorowa, przynajmniej dobra, a może brioszki, mamusia ci kupiła, na kolację, - brioszki, na kolację, ty chyba masz coś z głową? -z dupą! jak któs nie zna filmu, pomyśli, że ja mam coś z głową i mi zapłacą, jakby ktoś dał mi w mordę!;) Ehm, pozdrawiam i smacznego topu.
1. Dzień świra
2. Nic śmiesznego
3. Dom wariatów
4. Wszyscy jesteśmy Chrystusami
5. Życie wewnętrzne
Porno jest takie sobie, Ajlawju naprawdę kiepskie...
A ja nie...w mojej opinii Dzień Świra totalnie głupawy i beznadziejny, zdziwiłem się że Koterski miał coś wspólnego z tym syfem...a te baby w pociągu to nóż w kieszeni aż sie otwierał :)...Porno zabawne i wspominam z sentymentem, Wszyscy jesteśmy Chrystusami - cholernie mocne...Nic smiesznego dobre :)...Dom wariatów i Życie wewnętrzne nie oglądałem, wiec nie wypowiadam się :)
filmy z panem Miauczyńskim
Dzień świra
Dom wariatów
Nic śmiesznego
Wszycy jesteśmy Chrystusami
Ajlawju
Życie wewnętrzne / Porno
1.Dzień Świra
2.Życie wewnętrzne
3.Dom wariatów
4.Nic śmiesznego
5.Wszyscy jesteśmy Chrystusami
Zobaczyłem już wszystkie filmy Koterskiego, więc oto ich kompletny top:
1.Dzień Świra - 10/10
2.Życie wewnętrzne - 10/10
3.Wszyscy jesteśmy Chrystusami - 8,5/10
4.Dom wariatów - 7,5/10
5.Nic śmiesznego - 7/10
6.Lekka tkliwość - 7/10
7.Ajlawju/Porno - 6/10
1. Dzień Świra 10/10
2. Nic Śmiesznego 10/10
3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami 8/10
4. Życie wewnętrzne 7/10
5. Ajlawju 4/10
6. Porno 4/10
7. Dom wariatów 3/10
1. Dzień świra - 9/10
2. Wszyscy jesteśmy Chrystusami - 7/10
3. Nic śmiesznego - 6/10
4. Ajlawju - 5/10
Więcej filmów Koterskiego niestety nie widziałem.
1. "DZIEŃ ŚWIRA" 10/10
2. "DOM WARIATÓW" 9,5/10
3. "WSZYSCY JESTEŚMY CHRYSTUSAMI" 9/10
4. "ŻYCIE WEWNĘTRZNE" 8,5/10
5. "NIC ŚMIESZNEGO" 8/10
1. Dzień świra
2. Dom wariatów
3. Życie wewnętrzne
4. Wszyscy jesteśmy Chrystusami
5. Nic śmiesznego
1. Dzień świra - 8/10
2. Wszyscy jesteśmy Chrystusami - 7/10
3. Nic śmiesznego - 7/10
4. Porno - 6/10
5. Ajlawju - 6/10
1. Dzień świra
2. Nic śmiesznego
3. Dom wariatów
4. Wszyscy jesteśmy Chrystusami
5. Porno
1. Dzień świra
2. Nic śmiesznego
3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami
4. Życie wewnętrzne
5. Dom wariatów
6. Porno
7. Ajlawju
1. Dzień Świra (9/10)
2. Życie Wewnętrzne (8/10)
3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami (8/10)
4. Nic Śmiesznego (8/10)
5. Dom Wariatów (7/10)
6. Ajlawju (6/10)
Porno jeszcze nie widziałem
No pewnie - przecież to nie są arcydzieła oceniane przez użytkownika gosiagosia333, takie jak "Pierwsza miłość" 10/10, "Sąsiedzi" 10/10, "Kochaj i tańcz" 10/10.
Zapewne dla "Mody na sukces" zabrakło skali - powinna mieć 20/10? :-)
Dom wariatów 9/10
Dzień świra 7/10
Nic śmiesznego 4/10
Porno 4/10
Ajlawju 3/10
Wszyscy jesteśmy Chrystusami 3/10
1. Dzień świra
2. Wszyscy jesteśmy Chrystusami
3. Życie wewnętrzne
4. Dom wariatów
5. Nic śmiesznego
6. Porno
7. Ajlawju
1. Dzien Swira
2. Wszyscy jestesmy Chrystusami
3. Dom Wariatow
4. Porno
5. Ajlawju
Niestety, nie obejrzalam wciaz "Zycia wewnetrznego".
1. Ex equo: Dom Wariatów i Dzień świra
2. Wszyscy Jesteśmy Chrystusami
3. Życie wewnętrzne
4. Nic śmiesznego
5. Ajlawiu
6. Porno
1. Dzień Świra - 8/10
2. Wszyscy jesteśmy Chrystusami - 8/10
3. Życie wewnętrzne - 8/10
4. Dom wariatów - 7/10
5. Nic śmiesznego - 7/10
6. Porno - 6/10
7. Ajlawju - 5/10
+
Grzech Antoniego Grudy - 6/10
Chleba naszego powszedniego - 7/10
Ech - 7/10
Lekka tkliwość - 6/10
1. Dzień świra - 9/10
2. Nic śmiesznego - 7/10
3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami - 7/10
4. Dom wariatów - 7/10
5. Porno - 6/10
6. Ajlawju - 5/10
1. Dzień świra
2. Dom wariatów
3. Nic śmiesznego
4. Wszyscy jesteśmy Chrystusami
5. Życie wewnętrzne
6. Ajlawju
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dzień świra 7,85 47
2 Wszyscy jesteśmy Chrystusami 6,66 32
3 Życie wewnętrzne 6,83 6
4 Nic śmiesznego 6,56 27
5 Dom wariatów 6,44 9
6 Porno 5,44 16
7 Ajlawju 4,73 11
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dzień świra (2002) 7,90 71
2 Wszyscy jesteśmy Chrystusami (2006) 6,78 51
3 Życie wewnętrzne (1986) 6,87 15
4 Nic śmiesznego (1995) 6,48 46
5 Dom wariatów (1984) 6,13 24
6 Baby są jakieś inne (2011) 5,88 24
7 Porno (1989) 5,64 22
8 Ajlawju (1999) 4,87 23
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dzień świra (2002) 7,91 90
2 Wszyscy jesteśmy Chrystusami (2006) 6,78 67
3 Życie wewnętrzne (1986) 6,87 23
4 Nic śmiesznego (1995) 6,57 65
5 Dom wariatów (1984) 6,36 36
6 Baby są jakieś inne (2011) 5,95 44
7 Porno (1989) 4,94 31
8 Ajlawju (1999) 4,73 30
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dzień świra (2002) 7,84 136
2 Życie wewnętrzne (1986) 6,79 38
3 Wszyscy jesteśmy Chrystusami (2006) 6,69 104
4 Nic śmiesznego (1995) 6,50 102
5 Dom wariatów (1984) 6,32 57
6 Baby są jakieś inne (2011) 5,54 70
7 Ajlawju (1999) 5,00 51
8 Porno (1989) 4,88 50
Mało oryginalnie...
1. Dzień Świra 8/10 + ulubione
2. Ajlawiu 7/10 + ulubione
3. Porno 7/10 + ulubione
4. Baby są jakieś inne 7/10
5. Wszyscy jesteśmy Chrystusami 6/10
6. Nic śmiesznego 5/10
7. Życie wewnętrzne 4/10
8. Dom wariatów 4/10
Niestety miałem przyjemność zobaczyć Życie wewnętrzne i Dom wariatów. Nie przypadły mi te tytuły do gustu, a szkoda bo pozostałe filmy bardzo trafiają w mój gust.
1. Wszyscy Jesteśmy Chrystusami
2. Dzień Świra/Życie Wewnętrzne
3. Dom Wariatów
4. Nic Śmiesznego
5. Ajlawju
1. Dzień świra 9/10
2. Wszyscy jesteśmy Chrystusami 8/10
3. Nic śmiesznego 7/10
4. Życie wewnętrzne 6/10
5. Dom wariatów 6/10
Nie oglądałem jeszcze bab, ale raczej i tak by się do piątki na załapało :)
1.Wszyscy jesteśmy Chrystusami 10/10
2.Dzień Świra 10/10
3.Nic śmiesznego 7/10
4.Dom Wariatów 7/10
5.Ajlawju 5/10
Nie oglądałam 'Baby są jakieś inne','Życie Wewnętrzne','Porno' :)
1. Dzień Świra 10/10
2. Dom wariatów 8/10
3. Nic śmiesznego 7/10
4. Życie wewnętrzne 7/10
5. Wszyscy jesteśmy Chrystusami 7/10
Do nadrobienia. Będę na festiwalu w Kazimierzu, który ma być po części jemu poświęcony, więc może tam uda mi się ją obejrzeć.
Poza tym, to miało być top 5, "Ajlawiu" też pominąłem.